جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
با توجه به کمبود انرژی و افزایش هزینه های انرژی الخصوص برق، نیازمند یک راهکار جامع برای حل این مشکل هستیم. استفاده از انرژی های سبز و خورشیدی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جدیدترین محصول مین ول یعنی اینورتر آفلاین NTN-5K، یک محصول نو و با قابلیت های استنثایی یک قسمت بزرگ از پازل این مسئله را حل کرده است.
سیستم UPS بدون وقفه برق خانگی

امروزه ، از انرژی برق میتوان به عنوان یک منبع انرژی ضروری یاد کرد؛ چرا که توان مورد نیاز بسیاری از بارها نظیر بارهای خانگی و صنعتی را فراهم می‌کند. با توجه به مسائل افزایش هزینه‌های برق و نگرانی‌ها در مورد کمبود منابع انرژی، تقاضا برای انرژی سبز و راه‌حل‌های ذخیره‌سازی انرژی خانگی رو به افزایش است. کمپانی مین ول برای این مسائل، همواره در حال توسعه محصولات مرتبط و ارائه راه‌حل‌هایی برای مقابله با این چالش‌ها تلاش کرده و میکند.

NTN-5K، جدیدترین محصول MEAN WELL، یک اینورتر دوطرفه سینوسی DC-AC با توان خروجی 5000 وات است که بسیار با کیفیت و از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار است. توپولوژی اصلی که در این دستگاه استفاده شده، یک توپولوژی دوطرفه می‌باشد که هم امکان شارژ باتری متصل به آن با قدرت بالا و هم قابلیت اینورتر AC با توان بالا را فراهم می‌کند.

قابلیت UPS این دستگاه (بای‌پس AC)، به کاربران این اطمینان را میدهد که یک حفاظت جامع روی بار متصل به آن وجود دارد و یک مبدل تامین نیروی بدون وقفه برای بار آن ها فراهم میکند . کاربران می‌توانند براساس کاربرد و شرایط مصرفی دستگاه، از حالت‌های پشتیبان یا صرفه‌جویی در انرژی بهره ببرند. این محصول برای استفاده در خانه‌ها، ساختمان‌های تجاری، کشتی‌ها، خودروها، معادن، سایت‌های ساخت و ساز و مناطق بدون برق شبکه یا با نیاز به نیروی سیار کاربرد دارد.

سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی خانگی امروزه در جهان نقش جای خود را به سرعت باز میکنند. از این سیستم‌ها نه تنها به کاربران در تامین برق اضطراری میتوان بهره برد، بلکه با استفاده همزمان از پنل‌های خورشیدی و شارژرهای خورشیدی در کنار این سیستم، هم به صرفه‌جویی در انرژی و هم به حفظ محیط زیست کمک میکند. نمودار زیر یک پیکربندی پایه از عملکرد ذخیره‌سازی انرژی خانگی را نشان می‌دهد که شامل اینورتر NTN-5K MEAN WELL و باتری‌هایی متناسب با سیستم است. با ذخیره‌سازی انرژی در پک های باتری، این سیستم نیاز برق را تامین کرده و یک منبع برق پایدار و قابل اطمینان برای خانه‌ها فراهم می‌کند.

UPS دیاگرام سیستم ذخیره سازی انرژی

UPS دیاگرام سیستم ذخیره سازی انرژی

جدول زیر محصولات و توضیحات مربوطه را نشان می‌دهد:

مدل نوع توضیحات
TN-3000 اینورتر DC-AC 1.شارژر AC داخلی با توان کم و زمان شارژ طولانی

2. می‌تواند مستقیماً با پنل‌های خورشیدی مناسب شارژ شود، اما باید مشخصات پنل‌های خورشیدی با مشخصات محصول مطابقت داشته باشد.

NTN-5K اینورتر دوطرفه 1. طراحی اینورتر دوطرفه، قابلیت شارژ سریع، چگالی توان بالا، مناسب برای تامین نیروی سیار.

2. مشتریان می‌توانند پنل‌های خورشیدی و شارژرهای خورشیدی را با توجه به نیاز خود انتخاب و تطبیق دهند، با کارایی و انعطاف‌پذیری بیشتر.

 

مطالب مرتبط

با توجه به پیشرفت علم و فناوری و گسترش تکنولوژی، منابع تغذیه با توان بالا به دلیل ویژگی‌های بازدهی بالا، تراکم توان زیاد و قابلیت ...